Svarsservice


Telefonpassning

Vikten av att din kund alltid får ett svar är stor. Vare sig det är en befintlig kund eller en ny kund som ringer är ditt svar avgörande för om kunden känner sig omhändertagen. Genom att alltid ge ett svar tar du hand om dina befintliga kundrelationer men inte minst ger du möjlighet till nya. Med snabb svarstid från våra certifierade telefonister bidrar vi till att öka servicenivån och lönsamheten i ditt företag, 

När du inte har möjlighet att svara eller behöver prioritera annat för stunden har du alltid en personlig telefonist som svarar på dina samtal. Med Personlig svarsservice är du alltid nåbar på dina villkor.

Bemannad webbchatt

Med vår bemannade webbchatt tar vi svarservice till en ny nivå. Genom att vi finns tillgängliga för frågor och svar på er webbsida kommer ni ha möjlighet att fånga upp många nya potentiella kunder. Vi vet att många drar sig från att ringa och maila men med en lätttilgänglig och snabb chattfunktion gör vi det lättare för besökaren att skapa kontakt med ert företag. 

Vår chattpersonal svarar på enklare frågor rörande ert företag eller sätter besökaren i kontakt med rätt person hos er.


Telefonpassning



Telefonpassning



Telefonpassning



Bemannad webbchatt